بندر تنها!!

بندر خواستم باز با تو بگویم
از رسالت تا برق تا دانشگاه
از هتل هرمز تا ستاره
از پلنگ صورتی تا مرادی
ازجهان بار تا رجایی
برخرمن زیبای موج دریایت
می سرایم
باز هم شعر تنهایی
گفتم از شمال آمده ام
گفتی میدانم
گفتم خاکت دامن گیر است
این را نیز میدانی؟؟؟؟؟
گفتی میدانم
گفتم از بحر خزر آمده ام
و در این تنهایی
 سخت رسوایم
گفتی برسان سلام ما را به خزر!!
من نیز چون خزر تنهایم!
گفتم تو کوه داری چون گنوه
تودریا داری چون خلیج
ولی من واقعا تنهایم!
گفتی همه از آن تو!
 لیک من باز تنهایم
گفتم بامن بیشتر بگو
گفتی: از قیام عباس
از خلیج فارسم به عرب
تا مرگ هزاران ماهی
به مرگ هزارن معتاد
شاهدی تنها بودم
گفتم:راست میگویی
تونیز مثل من تنهایی!!1

نظرات 1 + ارسال نظر
TaNhA Ba GoLhA چهارشنبه 18 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:04 ب.ظ

salam be hamvatane aziz o mohtarame khodam arash jan afarin duorod be sharafet shere bisyar ziba va az hame mohemtar daraye nokte ke ba zerafate khasi gonjande bodi khosh`halam ke hanuz javonaye in marz o bom be ab o khakeshon ghyrat daran

سلام
ممنونم عزیزم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد